WELCOME

Sehr geehrte Patienten !

Wir bitten sie, von telefonischer Kontaktaufnahme wegen eines Impftermins momentan abzusehen. Wenn sie geimpft werden wollen, bitte senden uns sie eine SMS an 0175/5395183 mit der Wunschimpfung. Patienten ab 60 Jahren werden mit Astrazeneca und J&J geimpft. Patienten unter 60 Jahren mit Biontech, Astrazeneca und J&J. Bei Biontech-Impfungen kommt es momentan zu langen Wartezeiten. Eine Auskunft über einen Impftermin können wir ihnen nicht geben, wir werden sie aber schnellstmöglich telefonisch kontaktieren.

Dear patient,

welcome to our homepage. The following information is to provide an explaination of our surgery policies and procedures and a small gesture towards a good patient-physician relationship.

Our professional stuff will help in any way to make your stay at our surgery as pleasant as possible. Should you have questions or complaints, please direct them to our stuff.

You are also able to look up any information about our surgery by visiting our website. Our team is always available for a personal consultation at your request.

Yours Hausarztzentrum Kellen

Ärzte

Dr. med. Johannes Hußmann

Zusatzbezeichnungen: Psychosomatik, Chirotherapie, Palliativmedizin